Outokummun kaupunkiAjankohtaistaSyyskauden ensimmäinen kaupunginvaltuuston kokous pidettiin 26.8.2024

Syyskauden ensimmäinen kaupunginvaltuuston kokous pidettiin 26.8.2024

Kau­pun­gin­val­tuus­to kokous­ti 26.8.2024 Outo­kum­mun Teol­li­suus­ky­län audi­to­rios­sa. Asia­lis­tal­la oli mm. hal­lin­to­sään­nön päi­vit­tä­mi­nen sekä osa­vuo­si­kat­saus ja toi­min­nan ja talou­den seu­ran­ta. Kokouk­ses­sa Kes­kus­tan val­tuus­to­ryh­mä jät­ti val­tuus­toa­loit­teen Kum­mun kou­lun kän­ny­kät­tö­myy­des­tä. Kän­ny­kät pysyi­si­vät joko repus­sa tai lukol­li­ses­sa kaa­pis­sa kou­lu­päi­vän ajan. Käyt­tö oli­si mah­dol­lis­ta vain opet­ta­jan luval­la. Aloi­te läh­ti nor­maa­lin pro­to­kol­lan mukaan edel­leen val­mis­te­luun.

Kokouk­sen pöy­tä­kir­ja on näh­tä­vil­lä 30.8.2024 alkaen.

Outo­kum­mun kau­pun­gin­val­tuus­ton kokouk­set strii­ma­taan kau­pun­gin You­Tu­be-kana­val­la. Tal­len­ne on kat­sot­ta­vis­sa kah­den vii­kon ajan. Huom. tal­len­teen alus­sa on muu­ta­ma minuut­ti tyh­jää ennen lähe­tyk­sen alkua.