Outokummun kaupunkiAjankohtaistaOutokummun kaupungin hankintailta to 21.11.2024
Kuvitusbanneri, jossa Outokummun logo.

Outokummun kaupungin hankintailta to 21.11.2024

Mitä ovat jul­ki­set han­kin­nat? Mil­lai­sia han­kin­to­ja Outo­kum­mun kau­pun­ki on teke­mäs­sä vuon­na 2025? Mis­tä omaan toi­mia­laan koh­dis­tu­via kil­pai­lu­tuk­sia voi löy­tää? Kuin­ka osal­lis­tua tar­jous­kil­pai­luun? Mil­lais­ta neu­von­taa voit saa­da han­kin­toi­hin osal­lis­tu­mi­seen?

Ter­ve­tu­loa osal­lis­tu­maan Outo­kum­mun kau­pun­gin han­kin­tail­taan! Tilai­suu­des­sa esi­tel­lään kun­nan tule­via han­kin­to­ja, käy­dään läpi jul­kis­ten han­kin­to­jen pää­pe­ri­aat­teet, kana­vat han­kin­to­jen löy­tä­mi­seen, asi­aa tar­jous­kil­pai­luun osal­lis­tu­mi­ses­ta ja esi­tel­lään Busi­ness Joen­suun tar­joa­mat pal­ve­lut han­kin­nois­ta kiin­nos­tu­neil­le yrit­tä­jil­le. Tilai­suu­des­sa on myös mah­dol­lis­ta esit­tää kysy­myk­siä ja aikaa on varat­tu myös kes­kus­te­lul­le. Tilai­suus on mak­su­ton. Pai­kan pääl­lä kah­vi­tar­joi­lu.

Tilai­suus jär­jes­te­tään to 21.11.2024 klo 17 alkaen Outo­kum­mun seu­dun teol­li­suus­ky­läs­sä (Kuver­nöö­rin­ka­tu 1, 83500 Outo­kum­pu).

Ohjel­ma:

16.45 — Kah­vit
17.00 — Tilai­suu­den avaus, Päi­vi Lin­tu­mä­ki / Kau­pun­gin­joh­ta­ja
17.05 – Outo­kum­mun Yrit­tä­jät — puheen­vuo­ro / Anne-Mari Kart­tu­nen, pj.
17.15 — Yrit­tä­jien han­kin­ta­neu­von­ta­pal­ve­lut, Hen­ry Torn / Yri­tys­asian­tun­ti­ja, Busi­ness Joen­suu Oy
17.30 — Jul­ki­set han­kin­nat käy­tän­nös­sä, Päi­vi Halo­nen / Poh­jois-Kar­ja­lan han­kin­ta­toi­men han­kin­to­jen kehit­tä­mis­pääl­lik­kö
18.00 – Outo­kum­mun kau­pun­gin tule­vat han­kin­nat / Jark­ko Kar­vo­nen, kau­pun­ki­ra­ken­ne­joh­ta­ja, Outo­kum­mun kau­pun­ki
18.15 – Kum­mun Kodit Oy:n tule­vat han­kin­nat / Juuso Hie­ta, Outo­kum­mun seu­dun teol­li­suus­ky­län ja Kum­mun Kotien toi­mi­tus­joh­ta­ja
18.25 – Kysy­myk­siä ja kes­kus­te­lua
Tilai­suus päät­tyy noin klo 18:30

Ilmoit­tau­du mukaan lin­kis­tä löy­ty­vän lomak­keen kaut­ta — vii­meis­tään ma 18.11. men­nes­sä.

Lisä­tie­to­ja:
Hen­ry Torn, yri­tys­asian­tun­ti­ja, Busi­ness Joen­suu
Jul­ki­set han­kin­nat, digi, kas­vu ja kehit­tä­mi­nen

Business Joensuu -logo